Serviceminded receptionist

Vi søger en receptionist, der sammen med vores anden receptionist kan blive kontorets knudepunkt. Vi søger en person, der motiveres af at yde høj service til både kunder og kollegaer, og som trives i en til tider hektisk hverdag. Du er smilende, glad og udadvendt samt går til en opgave med en proaktiv indstilling.

 

Dine opgaver

  • Besvarelse og viderestilling af telefonopkald
  • Modtagelse af gæster
  • Posthåndtering
  • Opdækning og afrydning af frokost
  • Øvrige forefaldende opgaver

Din profil

  • Du søger en deltids stilling
  • Måske har du et sabbatår
  • Fleksibel, imødekommende og selvstændig
  • Erfaren IT bruger
  • Taler og forstår engelsk på konversationsniveau
  • Trives med telefonbetjening

Praktisk

Forventet arbejdstid er på 30 timer ugentligt primært i tidsrummet 11.30-17, dog med en dag om ugen fra kl.  9-17. Der vil herudover være mulighed for flere timer i tilfælde af ferie og sygdom. Vi har kontor i Glostrup, lige ved siden af Glostrup station.

Er det dig, vi søger? Så send din ansøgning samt CV til rg@nemadvokat.dk

Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til samme e-mail. Frist for ansøgning er den 1. august 2019, men send gerne din ansøgning snarest muligt. Der vil løbende blive afholdt samtaler.

 

NEMADVOKAT